Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimaiTransportasNekilnojamasis turtasStatyba, remontasViskas namamsTelefonaiDarbas, mokslasTechnikaLaisvalaikisDrabužiaiKompiuterijaVerslasViskas nemokamaiPrekės vaikams

Įrašai, turintys ‘zuvis‘ žymę

Kaip išsaugoti gerą atmintį

bandymas atsiminti Metams bėgant atmintis neišvengiamai silpsta, tačiau su užmaršumu galima ir reikia kovoti. Nustebsite sužinoję, tačiau atmintis silpsta ne tiek dėl amžiaus, kiek dėl blogos nuotaikos. Todėl dažniau reikia prisiminti viską, kas buvo gera, - seniai įrodyta, kad teigiamos emocijos daro stebuklus. Tai galioja ir atminčiai. Atmintis priklauso nuo to, ką valgome?

Kaip pirkti maistą?

maisto prekes Daugelis žmonių, kas savaitę lankydamiesi prekybos centruose apspirkti, stengiasi kuo greičiau tai atlikti tarsi nemalonią pareigą. Tačiau pirkti maistą rekėtų atidžiai, gerai apsvarstant, nes nuo to priklauso, ar sveiką maistą išsirinksite. Toliau pateikiami patarimai padės apsispręsti, kokius produktus rinktis maisto parduotuvėse.Maisto parduotuvėse pilna viliojančių, bet kaip tyčia kenksmingų maisto produktų – pyragų, sausainių,

Kuo mažiau cholesterolio

sveikas maistas Daugelis mūsų valgome per daug riebaus maisto. Cholesterolio kiekį kraujyje galima sumažinti tik apribojus riebalų vartojimą bei stengiantis, kad valgiaraštyje nesočiųjų riebalų rūgščiųbūtų daugiau negu sočiųjų. Laikantis mitybos specialistų patarimų, cholesterolio kiekį kraujyje galima sėkmingai sumažinti. Valgykite tik liesą mėsą, riebalus išpjaustykite. Mėsos patiekalai paprastai būna kur kas riebesni nei paukštiena.

Norite ilgai gyventi? Keiskite mitybos įpročius

sveikas maistas Jei norite būti sveiki, jaustis žvalūs ir energingi, ilgai gyventi, būtina tinkamai maitintis. Daugeliui žmonių tai yra pakankamai sunkus darbas, nes šiandien prekybos centruose gausu įvairaus skanaus ir dažnai ne visai sveiko maisto, kurio norisi kasdien suvalgyti ar bent jau paragauti. Tačiau pakeisti mitybos įpročius įmanoma, tik reikia žinoti, kaip tą padaryti.Valgykite daugiau daržovių ir vaisių.

Kodėl verta valgyti žuvį?

lasisa Vidutiniškai per metus lietuvis suvalgo tik 6 kg žuvies, t.y. 2 kg mažiau nei prieš keliolika metų. Be to, to kiekio didžiąją dalį sudaro mažai vertingi žuvies gaminiai – įvairūs konservai, rūkyta žuvis. Kokios naudos sveikatai galite tikėtis valgydami daugiau šviežios žuvies? Gera nuotaika. Mokslininkai nustatė, kad žuvis, ypač riebesnė (tunas, lašiša, skumbrė), gerina nuotaiką ir net saugo nuo depresijos.

Mažos gudrybės ruošiant žuvį

Ne paslaptis, kad žuvis labai vertingas maisto produktas. Žuvyje gausu įvairių vitaminų, fosforo, ypač daug baltymų, aminorūgščių, o ką jau kalbėti apie žuvies taukus, kurie yra labai naudingi mūsų organizmui. Žuvis skani ne visais metų laikais. Ungurys skaniausias liepos-rugpjūčio mėnesiais, karpis -nuo rugsėjo iki balandžio, upėtakis –nuo gegužės iki rugpjūčio, lydeka- nuo vasario iki balandžio, vėgėlė- sausio mėnesį.

Viskas apie žuvį

auksine-zuvele.jpg Vitaminų, fosforo, mineralinių medžiagų, reikalingų žmogaus organizmui, žuvyje yra daugiau nei mėsoje. Šiame straipsnelyje viskas, ką reikėtų žinoti apie žuvį, jos apdorojimo ir paruošimo būdus.   Žuvies valymas ir naudingi patarimai. Jei sunkiai nusivalo žuvies žvynai, tai tris sekundes žuvį panardinkite į verdantį vandenį. Žvynus nuskusti bus kur kas lengviau, jei prieš tai nukirpsite visus pelekus.