Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimaiTransportasNekilnojamasis turtasStatyba, remontasViskas namamsTelefonaiDarbas, mokslasTechnikaLaisvalaikisDrabužiaiKompiuterijaVerslasViskas nemokamaiPrekės vaikams

Įrašai, turintys ‘naudingi patarimai‘ žymę

Mažos gudrybės verdant uogienes

Šiuo metu yra pats palankiausias metas virti uogienes. Vaisių ir uogų gausa tikrai didelė. Jeigu neturite savo sodo, kuriame pilna prisirpusių gėrybių-ne bėda. Dabar galite nurinkti derlių iš močiutės ar tėvų daržų. Taip pat, nebrangiai galite įsigyti vaisių turguje. Prisivirę uogienių, galėsite mėgautis jomis visus metus.

Prancūzių grožio paslaptys

prancuzu grozio paslaptys Prancūzės visada garsėjo savo stilingumu ir žavesiu. Kodėl jos tokios nepakartojamos? Esmė ne brangioje prancūziškoje kosmetikoje, ar drabužiuose „nuo kutiūr“. Savo kelią į žavesio viršūnę reiktų pradėti nuo tvarkingumo, gražios, išdidžios laikysenos, lengvos eisenos ir nerūpestingos šypsenos. Visa tai nepareikalaus didelių finansinių išlaidų, o rezultatą pastebėsite greitai.

Mokslai gali būti be kančių. Patarimai moksleiviams (tęsinys)

alk-ir-died-mazas.jpg Tikuosi, paskaitėte ankstesnius patarimus. Taigi, ką dar reikia (visai neskaudės) padaryti, kad mokymasis netaptų kančia?

Mokslai gali būti be kančių. Patarimai moksleiviams

mazge1.jpg Kas gali pasakyti kiek moksleivių su džiaugsmu laukia rugsėjo pirmosios? Na, gal pradinukai arba tie, kurie pasiilgo savo gražuolės klasiokės ar šauniausio bičo mokykloje. Na, dar tie ar tos, kurie jaučiasi per vasarą labai suaugę(!) ir, vadinasi, išgražėję. Dėl rugsėjo pirmosios paauglės keičia šukuosenas, o vaikinai „pasipumpuoja“ raumenis. (Toloka nuo pagrindinio tikslo – mokytis, tiesa?) Žinoma, yra ir tokių, kurie trokšta žinių, bet ar jų daug?

Viskas apie pieną ir jo produktus bei paukštieną

pienas.jpg Sveikam žmogui patartina per dieną suvartoti ne mažiau kaip 360 gramų pieno produktų. Šviežią pieną reikia laikyti tamsioje vietoje, nes, veikiant šviesai, suyra vitaminai. Tuo tarpu vištiena aprūpina jus beveik visais reikalingais proteinais ir yra mažiausiai kaloringa mėsa. Vištienos krūtinėlėje, lyginant su kita paukštienos mėsa, yra mažiausias cholesterolio kiekis. Šiame straipsniuke – daug apie tai, ką jums reikia žinoti apie pieną ir jo produktus bei paukštieną. Taip pat apie jau minėtus produktus pateikiami tikrai naudingi patarimai.

Viskas apie vaisius

uogos.jpg Nevalgykite neprinokusių vaisių – jie ne tik nenaudingi, bet gali būti ir nuodingi. Juose yra daug propektino, o veikiant virškinamiesiems fermentams, jis gali susiskaldyti, susidaryti metilo alkoholis, pavojingas žmogaus organizmui. Šiame straipsnyje - daug naudingos informacijos apie vaisius, jų laikymą bei šiaip naudingi patarimai.

Viskas apie duoną, tešlą, kepinius

razinos.jpg Duonoje yra nevirškinamų angliavandenių, kurie yra reikalingi mūsų kasdienio maisto komponentai – skatina žarnyno peristaltiką, veikia cholesterino, riebiųjų rugščių apykaitą ir panašiai. Visi saldieji kepiniai – džiaugsmas smaližiams. Kad gaminti būtų lengviau ir nesėkmės nesugadintų geros nuotaikos, siūlau pasiskaityti šį straipsnelį, kuriame tikrai rasite daug naudingos informacijos ir gamybos procese pagelbėsiančių patarimų.

Viskas apie daržoves

darzoves.jpg Daržovės – tai vienintelis maisto produktas, kuriame nėra cholesterolio. Daržovės turi būti ne valgio priedas, o kasdienis svarbiausias maistas. Šiame  straipsnyje jūs rasite naudingos informacijos kaip išlaikyti daržoves šviežias, kaip jas virti bei kepti ir šiaip naudingų patarimų. Viskas apie daržoves. Kuo stambiau pjaustomos daržovės, tuo daugiau vitamino C ir mineralinių druskų jose lieka.