Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimaiTransportasNekilnojamasis turtasStatyba, remontasViskas namamsTelefonaiDarbas, mokslasTechnikaLaisvalaikisDrabužiaiKompiuterijaVerslasViskas nemokamaiPrekės vaikams

Energijos siurbikai

Vieni maisto produktai suteikia organizmui energijos ir gyvybinių jėgų, tuo tarpu kiti neabejotinai daro priešingą poveikį. Visuotinai pripažinti energijos siurbikai yra kava, šokoladas, gaivieji gėrimai ir alkoholis. Kofeinas Kofeino gauname iš įvairių šaltinių, pavyzdžiui, kavos, arbatos ir kai kurių gaiviųjų gėrimų. Šokolado sudėtyje taip pat yra į kofeiną panašių komponentų, kurie organizmui daro panašų poveikį. Kofeinas per labai trumpą laiką pakelia energiją, tačiau laikiną energijos pakilimą lydi atoslūgis ir pastebimas nuovargis. Energijos siurbikaiDažnai žmonės, vartojantys daug kavos, arbatos ir kitų gėrimų, kuriuose yra kofeino, nebegali jų lengvai atsisakyti ir negavę įprastos dozės kofeino jaučia energijos stoką. Nesaikingai vartojant kofeiną dažnai kankina drebulys, nerimas ir nemiga. Saldumynai ir gaivieji gėrimai Nesaikingai vartojami saldūs maisto produktai ir gėrimai – saldainiai, sausainiai, pyragaičiai ar limonadas atima labai daug gyvybinės energijos. Šie maisto produktai ir gėrimai žaibiškai padidina cukraus kiekį kraujyje. Organizmas stengiasi neutralizuoti angliavandenių perteklių. Paprastai jų pernelyg sumažėja ir pajuntamas fizinės ir psichinės energijos badas. Ilgai piktnaudžiaujant cukrumi organizmas netenka daug maisto medžiagų, būtinų energijai generuoti. Atsikratyti per didelio saldumynų pomėgio galima reguliariai maitinantis – tai padeda palaikyti stabilų cukraus kiekį kraujyje. Jei norite užkąsti tarp pagrindinių valgymų, rinkitės nesaldžius užkandžius. Alkoholis Alkoholis sukelia snaudulį, net pasibaigus jo sukeltai intoksikacijai. Iš alkoholio cukrus labai greitai patenka į kraujotaką, todėl po kiek laiko cukraus kraujyje gali pritrūkti. Daugeliui alkoholio mėgėjų pažįstama tokia sunki būsena kaip pagirios, kurioms ištikus prarandama labai daug energijos. Jei nenorite visiškai atsisakyti alkoholio, gerkite vandeniu skiestą vyną, o stiprius gėrimus maišykite su nealkoholiniais.