Visos kategorijos
Visos kategorijos
Transportas
Nekilnojamasis turtas
Statyba, remontas
Viskas namams
Telefonai
Darbas, mokslas
Technika
Laisvalaikis
Drabužiai
Kompiuterija
Verslas
Viskas nemokamai
Prekės vaikams

9 priežastys, kodėl verta gerti vandenį

Ko gero, dauguma mūsų žino apie vandens naudą mūsų organizmui. Tačiau dažnas, net ir puikiai žinodamas apie vandens naudą, neprisiverčia jo išgerti per dieną didesnį kiekį. Geriame kavą, arbatą, sultis, alkoholį, pieną ir kitus skysčius, bet apie vandenį pamirštame. Organizmui ilgainiui pradeda trūkti vandens. Tad, kodėl verta gerti vandenį? stikline9 priežastys, kodėl verta gerti vandenį: Svorio metimas. Vandeniu vertėtų keisti visus kaloringus gėrimus: kavą, arbatą, alkoholį. Vanduo neturi kalorijų. Be to jame nėra riebalų, angliavandenių bei cukraus. Vanduo vartojamas alkio malšinimui – dažnai, kai jaučiamės alkani, esame tiesiog ištroškę, tad prieš valgį išgerkime stiklinę vandens. Širdies stiprinimas. Gerdami didesnį kiekį vandens, galime sumažinti infarkto galimybę. Amerikiečių atlikti tyrimai, trukę šešis metus, parodė, jog išgeriant daugiau nei 5 stiklines vandens per dieną, infarkto tikimybė sumažinama 41 procentu palyginus su tais, kurie išgerdavo tik dvi stiklines. Energija. Vandens trūkumas organizme gali įtakoti Jūsų energingumą. Net tokia maža dehidratacija, kaip du procentai nuo kūno masės, gali sukelti silpnumą, nuovargį, raumenų maudimą. Galvos skausmai. Žinoma, yra daug kitų priežasčių galvos skausmų atsiradimui, tačiau dėl jų gali būti kaltas ir vandens trukūmas organizmui. Sveika oda. Vandens gėrimas įtakoja Jūsų odą. Geriant daugiau vandens Jūsų oda bus sveikesnė, labiau spindės. Žinoma, rezultatų nesulauksime per vieną dieną, bet teigiami pokyčiai bus pastebimi jau po savaitės, išgeriant po kelias stiklines vandens per dieną. Virškinimo sutrikimai. Mūsų virškinamojo trakto sistemai, kad ji gerai funkcionuotų, reikia nemažai vandens. Vanduo padės Jums gydyti ligas, susijusias su skrandžio problemomis, jei užkietėję viduriai. Organizmo valymui. Vanduo papdeda organizmui šalinti toksinus bei šlakus. Inkstai negali normaliai funkcionuoti, jei organizmui trūksta vandens. Mažinama  rizika susirgti vėžiu. Didelis išgeriamo vandens kiekis net 45 procentais sumažina tikimybę susirgti storosios žarnos vėžiu. Be to, geriant daug vandens, mažinama rizika susirgti šlapimo puslės vėžiu, krūties vėžiu. Fizinis aktyvumas. Ypač svarbu gerti daug vandens, jei esate fiziškai aktyvus ar daug sportuojate. Sportuojant organizmas netenka daug skysčių, tad vandenį patartina gerti tiek prieš treniruotes, tiek jų metu, tiek po treniruočių. Fiziškai neaktyvūs žmonės per diena turėtų išgerti apie 5 stiklines, tuo tarpu sportuojantys - apie 15 stiklinių vandens.