Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimaiTransportasNekilnojamasis turtasStatyba, remontasViskas namamsTelefonaiDarbas, mokslasTechnikaLaisvalaikisDrabužiaiKompiuterijaVerslasViskas nemokamaiPrekės vaikams

Dietos pagal kraujo grupę: O (2 dalis)

  • Autorius
Pirmojoje dalyje apžvelgiau pagrindinius mitybos akcentus, kai tavo kraujo grupė yra O (I). Šioje dalyje atskirai apžvelgsiu kiekvieną maisto produktų grupę – kas tinka, kas netinka, kaip ir kokiais kiekiais tą maitą vartoti.maistas Mėsa Tinkama yra raudona ir naminių paukščių mėsa. Turėtum vengti kiaulienos putpelių mėsos. Žuvis Tinkamos yra šaltųjų vandenų žuvys – skumbrė ir silkė. Turėtum vengti kalmarų, aštuonkojų. Žuvį valgyk reguliariai, tačiau nevartok jos kaip mėsos pakaitalo. Pieno produktai Tau tinka – sviestas, sūris, jogurtas, pagaminti iš avies ir ožkos pieno. Netinka sūris, pienas ir jogurtas, pagaminti iš karvės pieno. Pieniškų produktų vartojimą turėtum apriboti iki 2 jogurtų ir 2 sūrio porcijų per savaitę, jei jį gerai toleruoji. Kiaušiniai Tinka vištų ir ančių kiaušiniai. Netinka žąsų ir putpelių kiaušiniai. Per savaitę gali suvalgyti ne daugiau nei 6 kiaušinius. Aliejus Tau tinka lino sėmenų, alyvuogių, rapsų sėklų, sezamo sėklų, graikinių riešutų aliejus. Netinka kukurūzų, žemės riešutų, sojų, saulėgrąžų, kviečio grūdo gemalų aliejus. Maisto kepimui ir salotoms naudok alyvuogių aliejų, o maisto paskaninimui – kitus tau tinkamus iš aukščiau pateikto sąrašo. Riešutai ir sėklos Tinka migdolai, lino sėmenų sėklos, lazdyno riešutai, makadamijos riešutai, pekano riešutai, graikiniai riešutai bei sezamo sėklos. Netinka bertoletijų, anakardžių, pistacijų riešutai, saulėgrąžos bei aguonos. Riešutus ir sėklas valgyk reguliariai, tačiau nedidelėmis porcijomis – iš jų gausi pagrindinių riebalinių rūgščių. Ankštys ir pupos Tinka soja. Netinka daržinės pupelės, lęšiai. Ankštis ir pupas laikas nuo laiko valgyk dėl juose esančių baltymų, tačiau niekada jais nekeisk mėsos ar žuvies. Javai ir grūdai Tinka sudygusių grudų duona, grikiai, soros, avižos, ryžiai, rugiai, kvietys spelta, tapijoka. Netinka kviečiai, miežiai, kukurūzai. Pabandyk valgyti duoną iš 100% sudygusių grūdų – ji yra itin maistinga. Tokios rasti gali ekologiškių prekių krautuvėlėse. Daržovės Netinka kaparėliai, žiediniai kopūstai, agurkai, porai, pievagrybiai, juodosios alyvuogės, bulvės. Vaisiai Netinka avokados, melionai, gervuogės, kokosai, kiviai, bananai, klementinai. Per dieną turėtum suvalgyti apie 500 gramų vaisių.