Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimaiTransportasNekilnojamasis turtasStatyba, remontasViskas namamsTelefonaiDarbas, mokslasTechnikaLaisvalaikisDrabužiaiKompiuterijaVerslasViskas nemokamaiPrekės vaikams

Sveikata arbatos puodelyje

Ne veltui arbatos gėrimas tapo tikru ritualu. Skysčiai mažina streso hormonų gamybą. Vanduo gaivina, o arbatos padidina smegenų budrumą. Tad retsykiais pravartu paskirti sau ir arbatos dieną. Išsirinkite dvi tris arbatos rūšis ir per dieną išgerkite tris litrus. Prieskoninės arbatos puikiai suaktyvina medžiagų apykaitą. Jos švelniai stimuliuoja hormonų bei virškinimo enzimų gamybą, tad iš ląstelių paimama ir suskaidoma daugiau riebalų.

 

Prieskoninių arbatų yra visokiausių, kai kurie prieskoniai gali pasirodyti neįprasti, tačiau tai išties ypatingi medžiagų apykaitos „greitintojai“, be to ,dar ir aromatingi.

 

Kuo vertinga žalioji arbata

 

  • Joje yra mikroelementų (kalio, mangano, folio rūgšties) bei vitaminų (A, B1, B2), kurių kasdien reikia mūsų organizmui.
  • Žaliojoje arbatoje yra daug vitamino P: išgėrus tris keturis puodelius, organizmas gautų visą vitamino P paros normą.
  • Sumažina cholesterolio kiekį kraujyje, trukdo riebalinėms medžiagoms nusėsti ant kraujagyslių sienelių.
  • Greitina riebalų degimą.
  • Veikia kaip antioksidantas: šalina iš organizmo laisvuosius radikalus.
  • Arbatoje esantys tanidai pasižymi sutraukiamosiomis savybėmis, todėl saugo skrandžio gleivinę nuo mikroorganizmų ir nuodingų medžiagų poveikio.

Kuo vertinga juodoji arbata?

 

  • Suteikia žvalumo, mažina nuovargį, padeda susikaupti.
  • Pasižymi antibakterinėmis savybėmis: neleidžia klestėti dantų ėduonį sukeliančioms bakterijoms.
  • Geriant arbatą su citrina geriau malšinamas troškulys.
  • Po sotaus ir sunkaus maisto stiklinė stiprios arbatos gerina medžiagų apykaitą ir lengvina virškinimą.