Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams

Naujas Niurburgringo trasos rekordas su Radical SR8LM

Niurburgringo trasos įveikimo laikai labai dažnai yra aptarinėjami ne dėl to, kas greičiau ar kas lėčiau įveikė vieną ratą, o dėl to, kad kol kas nėra apibrėžta, kaip tiksliai suskirstyti automobilius į tam tikras grupes. Kai kurių važiavimo laikų netgi nenorima pripažinti. Tačiau kad ir kaip ten bebūtų, tikrai niekas negali paneigti šia savaitę pasiekto įspūdingo vieno rato įveikimo laiko – 6:48. Šio laiko herojus – Radical SR8LM. Jis pagerino savo paties prieš tai pasiektą 6:55 rato įveikimo laiką. Šis 6:48 Niurburgringo trasos rato įveikimo laikas tikrai yra nepaneigiamas kaip nepriklausomas automobilio greičio ir vairuotojo talento žygdarbis.  Tačiau nepaneigiamas tik gamyklinių, tiksliau tariant gaminamų (ne konceptų ar gamybai ruošiamų ir ne lenktyninių) automobilių klasėje (jei į tokią klasę jį galima įtraukti). Absoliutus kada nors pasiektas Niurburgringo trasos vieno rato rekordas yra kone 40 sekundžių geresnis, nei kad pasiekė Radical SR8LS. Per 6:11 vieną ratą 1984 metais įveikė Stefan Bellof su tikrai “nesveikai” greitu Porsche 956. Tačiau tai buvo padaryta su lenktyniniu automobiliu, todėl savo klasėje Radical ir yra pirmas. Tačiau… Radical SR8LM techniškai atitinka pavadinimą, tačiau tai yra rankomis pagamintas lenktyninis automobilis su iš vamzdžių pagamintu rėmu ir jame nėra net visiškai įprastų patogumų, tokių kaip krovinių skyrius ar bent jau vieta keleiviui, kurie turėtų būti gatvėmis važinėjančiame sportiniame automobilyje. Būtent dėl to Radical vieno rato įveikimas tikrai nėra visai toks pats, kaip kad tarkim Dodge Viper SRT10 ACR (7:22.4), ar netgi kova tarp Porsche 911 GT3, Nissan GT-R bei Corvette ZR1. Šiais automobiliais visiškai patogiai galima važinėtis keliuose ir atlikti kasdienę veiklą bet kokiu oru. Tuo tarpu tą patį pasakyti apie SR8LM nelabai išeina… Iš to kyla klausimas – kur nubrėžti liniją? Ar Gumpert Apollo, kuris turi tiek daug bendro su Radical, irgi reikėtų įskaičiuoti ir jo rato įveikimo laiką lyginti su Viper, Nissan ar Corvette?