Įrašai, turintys ‘bugatti‘ žymę
1925-ųjų Bugatti Maggiore, rastas ežero dugne, Šveicarijoje, kur išgulėjo apie 70 metų (apie tai gali paskaityti čia) savaitgalį „keliavo“ į aukcioną, kuriame buvo parduotas už 370‘000 JAV dolerių. Tai gerokai diesnė suma, nei kad buvo planuojama, o jei tiksliau – tai trigubai daugiau, nei kad buvo tikėtasi
Neaišku, kada Bugatti pristatys 1’001AG turinčio Veyron įpėdinį (jei kada nors tai bus), tačiau jei vis tik VW grupei priklausanti kompanija nuspręs tą padaryti, John Mark Vicente, dizaino studijų Emily Carr universitete absolventas nori tikėti, kad jis atrodytų taip, kaip pateikta žemiau esančiose nuotraukose. Konceptinis automobilis, pavadintas
Originalus 1925-ųjų Buggati Brescia Type 22 Roadster, išgulėjęs ežero dugne apie 70 metų, šį mėnesį bus parduodamas aukcione ir tikimasi, kad už jį bus gauta mažiausiai 70‘000 eurų. Remiantis automobilio savininko ir valdžios pranešimais, automobilis Šveicarijos ežere Maggiore ilsėjosi nuo 1936-ųjų.
Gruodis 15, 2009.
| Žymės
bugatti,
bugatti veyron,
veyron,
bugatti grand sport,
grand sport,
soleil de nuit,
bugatti grand sport soleil de nuit,
bugatti soleil de nuit,
sang d'argent,
bugatti sang d'argent,
bugatti veyron sang d'argent,
bugatti veyron nocturne,
bugatti nocturne,
nocturne | Grupė
Auto / Moto
Bugatti savo šimtmečio paminėjimo baigimui pasirinko Dubajaus automobilių parodą ir pristato tris specialius modelius – „Sang d‘Argent“ bei Grand Sport „Soleil de Nuit“ vienetinius modelius bei „Nocturne“, kurio bus pagaminti 5 modeliai. Ir visa tai – išskirtinia tik viduriniųjų rytų klientūrai.
Šio video užfiksuoto automobilio savininkas akivaizdžiai buvo išsiblaškęs, vairuodamas monstriuką su 1001AG. Jis prarado kontrolę, o pasekmės yra užfiksuotos. Viskas atsitiko tuomet, kai automobilio kelyje pasimaišė žemai skrendantis pelikanas. Vairuotojas, tuo metu šnekėjęs
Bugatti šie metai yra labai svarbūs ne tik dėl 2009 metais švenčiamo šimtmečio jubiliejaus, tačiau ir dėl naujojo super sedano. Praėjo jau šimtas metų kai Ettore Bugatti įkūrė automobilių kompaniją ir dabar mes turime pažvelgti į naujausią Bugatti koncepciją – 2009 Bugatti Galibier 16C.
Rugsėjis 17, 2009.
| Žymės
bmw,
mercedes benz,
ferrari,
ferrari 458 italia,
ferrari 458,
maserati,
bugatti,
aston martin,
maserati grancabrio,
bmw konceptas,
r8,
frankfurto automobiliu paroda,
bmw efficientdynamics,
bmw hibridinis modelis,
audi r8,
lamborghini,
lamborghini reventon,
lamborghini reventon rodster,
audi r8 etron,
bugatti galabier 16c,
mazda mx-5,
mx-5 superlight,
mazda mx-5 superlight | Grupė
Auto / Moto
Šiai, kaip ir pernai ar užpernai, Frankfurto automobilių parodoje „dienos šviesą“ išvydo tikrai daug automobilių ir konceptinių modelių – Ferrari 458 Italia, 2010 Porsche 911 GT3 RS, Lamborghini Reventon Roadster, Mercedes-Benz SLS AMG, Audi R8 Spyder, Superlight Mazda MX-5 Miata, Maserati GranCabrio, Aston Martin Rapide, Bugatti Galabier 16C konceptas, BMW Vision EfficiencyDynamics konceptas ir dar daugelis kitų.
Kai kuriuos jų
Bugatti Galabier 16C, kuris prieš tai buvo vadinamas Bordeaux modeliu, yra naujausias prancūzų gamintojo modelis, kuris prekybą pasieks kažkada 2013 metais. Oficiali data kol kas neskelbiama, kaip ir labai santūriai kalbama apie šio konceptinio automobilio detales. Tačiau tikimasi, kad per šią savaitę Vokietijoje įvyksiančią
Jei kalbėtume apie Nissan GT-R vien tik jo kontekste, tai būtų galima drąsiai teigti, kad tai tikrai greitas automobilis. Tiesą sakant, su keturių varomųjų ratų ir traukos kontrolės sistemomis šis automobilis turėtų masinti ne vieną.
Tačiau užtenka žvilgtelėti į šalia Nissan GT-R prie starto linijos esantį automobilį, ir GT-R minėti privalumai sumenksta. Taip atsitinka šalia pamačius Bugatti Veyron. Čia ir turbokompresorių dvigubai daugiau, ir arklių po kapotu – dvigubai