Įrašai, turintys ‘bugatti veyron‘ žymę
Neaišku, kada Bugatti pristatys 1’001AG turinčio Veyron įpėdinį (jei kada nors tai bus), tačiau jei vis tik VW grupei priklausanti kompanija nuspręs tą padaryti, John Mark Vicente, dizaino studijų Emily Carr universitete absolventas nori tikėti, kad jis atrodytų taip, kaip pateikta žemiau esančiose nuotraukose. Konceptinis automobilis, pavadintas
Gruodis 15, 2009.
| Žymės
bugatti,
bugatti veyron,
veyron,
bugatti grand sport,
grand sport,
soleil de nuit,
bugatti grand sport soleil de nuit,
bugatti soleil de nuit,
sang d'argent,
bugatti sang d'argent,
bugatti veyron sang d'argent,
bugatti veyron nocturne,
bugatti nocturne,
nocturne | Grupė
Auto / Moto
Bugatti savo šimtmečio paminėjimo baigimui pasirinko Dubajaus automobilių parodą ir pristato tris specialius modelius – „Sang d‘Argent“ bei Grand Sport „Soleil de Nuit“ vienetinius modelius bei „Nocturne“, kurio bus pagaminti 5 modeliai. Ir visa tai – išskirtinia tik viduriniųjų rytų klientūrai.
Po metų laukimo vokiečių tiuningo kompanija 9ff pagaliau išplatino naujausias savo įspūdingojo 9ff GT9-R detales bei nuotraukas. Monstriukų su 1120 arklių po kapotu bus pagaminta vos 20 vienetų.
Šio video užfiksuoto automobilio savininkas akivaizdžiai buvo išsiblaškęs, vairuodamas monstriuką su 1001AG. Jis prarado kontrolę, o pasekmės yra užfiksuotos. Viskas atsitiko tuomet, kai automobilio kelyje pasimaišė žemai skrendantis pelikanas. Vairuotojas, tuo metu šnekėjęs
Bugatti Galabier 16C, kuris prieš tai buvo vadinamas Bordeaux modeliu, yra naujausias prancūzų gamintojo modelis, kuris prekybą pasieks kažkada 2013 metais. Oficiali data kol kas neskelbiama, kaip ir labai santūriai kalbama apie šio konceptinio automobilio detales. Tačiau tikimasi, kad per šią savaitę Vokietijoje įvyksiančią
Jei kalbėtume apie Nissan GT-R vien tik jo kontekste, tai būtų galima drąsiai teigti, kad tai tikrai greitas automobilis. Tiesą sakant, su keturių varomųjų ratų ir traukos kontrolės sistemomis šis automobilis turėtų masinti ne vieną.
Tačiau užtenka žvilgtelėti į šalia Nissan GT-R prie starto linijos esantį automobilį, ir GT-R minėti privalumai sumenksta. Taip atsitinka šalia pamačius Bugatti Veyron. Čia ir turbokompresorių dvigubai daugiau, ir arklių po kapotu – dvigubai