Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams

Pavojingiausi pasaulio keliai (2 dalis)

Daugumos vairuotojų vairavimo patirtis apsiriboja važinėjimu savo miesto ribose, todėl jie turi pakankamai ribotą suvokimą apie tai, kas yra pavojingas kelias. Tačiau yra žmonių, kurie kiekvieną dieną važinėja pačiais pavojingiausiais pasaulio keliais, nes toks yra jų darbas, tokia jų kasdienybė. Jų kelionė tais keliais nereiškia gudraus važiavimo išvengiant raudonos šviesoforo šviesos. Jie kilometrų kilometrus važiuoja neperjungdami pirmos pavaros ir savo gyvybes atiduodami kokiam nors pavargusiam autobuso vairuotojui... Važiuoja keliais, kur negalioja jokios eismo taisyklės, nėra jokio kelių ženklinimo, kelio ženklų ir šviesoforų, jokių apsauginių aptvarų ir aišku jokių policininkų. Šioje antrojoje dalyje jūs rasite kitus 3 iš 5 pačių pavojingiausių kelių pasaulyje. Jie pavojingi ne dėl to, kad kas 15 metrų ten pasitaiko greičio spąstai ar dėl to, kad sunkvežimiai lekiai didžiuliu greičiu. Jie pavojingi dėl to, kad gali jus pribaigti daugiau nei vienu būdu ir tikrai pribaigs, jei tik neatsargiai vairuosite... Beje, prieš skaitant šią dalį, labai siūlyčiau paskaityti ir pirmąją, kurioje rašiau apie šiaurės Yungas‘o ir Tuktoyaktuk žiemos kelius.   Khardung La Galimos mirties priežastys: sutraiškymas, susitrenkimas, nukritimas nuo skardžio, uždusimas dėl deguonies stokos, sienos patrulių paleistas šūvis. Khardung La yra vienas iš trijų aukščiausiai pasaulyje esančių automobiliu pasiekiamų kelių. Jo aukštis virš jūros lygio – 5.359 metrai. Šis kelias jungia Šiaurės Leh‘ą ir Shyok‘o bei Nubra‘os slėnius Indijoje. Šio kelio danga yra gerokai geresnė, nei visoje Indijoje, tačiau kelias yra didžiuliame aukštyje. Dėl to gali pritrūkti deguonies (tiek automobiliui, tiek vairuotojui ar keleiviui), o nenuspėjamas oras tik apsunkina kelionės sąlygas. Dalis kelio yra padengtas žvyru ir akmenimis, kelyje sunku manevruoti ir jis be to dar nėra apsaugotas jokiomis tvorelėmis. Tačiau dėl kažkokių priežasčių šis kelias yra itin mėgstamas baikerių.   Gouliang tunelis Galimos mirties priežastys: sutraiškymas, susitrenkimas, klaustrofobijos ir panikos priepuoliai. Kelionė šiuo tuneliu gali baigtis mirtimi dėl keleto žmogų ištikusių fobijų. Tai gali būti tiek aukščio baimė, tiek klaustrofobija – dėl to žmogus gali išriedėti iš savo maršruto ir susitrenkti su kitu automobiliu, arba tiesiog nusiristi nuo skardžio. Gouliang tunelis driekiasi Kinijos Taihang kalnuose, o jo ilgis – 1.200 metrų. Tunelio plotis – 3.6 metro, aukštis – 4.5 metro. Ir nors eismas šiuo tuneliu nėra intensyvus, kelionė juo gali būti tikras išbandymas visiems nepasiruošusiems.   Lena greitkelis Galimos mirties priežastys: badas, troškulys, dusimas dėl visiškai užsikimšusių oro angų (jei purvas apsemia automobilį), sušalimas. Tie, kurie skundžiasi kelių būkle savo šalyje, turėtų atkrepti dėmesį į Lena‘os magistralę – jei šį kelią galima taip pavadinti. Kelią, kuris jungia Yakutsk‘ą su pietų Rusija. Šio greitkelio ilgis – 1.212 km ir ant jo nėra nei lašelio asfalto. Ir ne dėl to, kad trūksta lėšų išasfaltuoti kelią. Dėl to, kad ant tokio kelio asfalto padėti būtų tiesiog neįmanoma. Šį kelią formuoja oro sąlygos. Žiemą, kuomet jis užšąla, tampa geriausiu keliu vietos gyventojams ir juo galima važiuoti iki 70km/h greičiu. Visas smagumas prasideda vasarą, kai lietus šį kelią maždaug dviems mėnesiams paverčia purvo jūra. Tuomet purvo „velnias“ praryja mažus automobilius. O jei susidaro nejudantys kamščiai, tai purvo jūra gali praryti ir šimtus transporto priemonių...