Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams

Pavojingiausi pasaulio keliai (1 dalis)

Pačioje pradžioje po vairuotojo teisių išsilaikymo atrodo, kad kelias iš namų į darbą ir atgal yra labiausiai varginantis, sudėtingiausias ir labiausiai pavojingas gyvybei. Nesuskaičiuojama gausybė grėsmių tyko už kiekvieno kampo – pėstieji, automobiliai, tramvajai, šviesoforai, kelio ženklai, kelių eismo taisyklės, pypsintys bei besikeiksnojantys vairuotojai, vienpusis eismas ir daugybė kitų. Kartais net kyla klausimas – kam po galais aš laikiau tą vairavimo egzaminą... Kadangi daugumos vairuotojų vairavimo patirtis ir apsiriboja važinėjimu savo miesto ribose, tai jie turi pakankamai ribotą suvokimą apie tai, kas yra pavojingas kelias. Tačiau yra žmonių, kurie kiekvieną dieną važinėja pačiais pavojingiausiais pasaulio keliais, nes toks yra jų darbas, tokia jų kasdienybė. Jų kelionė tais keliais nereiškia gudraus važiavimo išvengiant raudonos šviesoforo šviesos. Jie kilometrų kilometrus važiuoja neperjungdami pirmos pavaros ir savo gyvybes atiduodami kokiam nors pavargusiam autobuso vairuotojui... Važiuoja keliais, kur negalioja jokios eismo taisyklės, nėra jokio kelių ženklinimo, kelio ženklų ir šviesoforų, jokių apsauginių aptvarų ir aišku jokių policininkų. Šioje pirmojoje dalyje jūs rasite du iš 5 pačių pavojingiausių kelių pasaulyje. Jie pavojingi ne dėl to, kad kas 15 metrų ten pasitaiko greičio spąstai ar dėl to, kad sunkvežimiai lekiai didžiuliu greičiu. Jie pavojingi dėl to, kad gali jus pribaigti daugiau nei vienu būdu ir tikrai pribaigs, jei tik neatsargiai vairuosite...   Šiaurės Yungas Galimos mirties priežastys: sutraiškymas, nukritimas nuo skardžio, Bolivijos narkotikų kartelio paleistas šūvis. Dar žinomas kaip Grove arba mirties kelias (spėkite kodėl toks pavadinimas...), Šiaurės Yungas yra 60-70km ilgio Bolivijos kelias, besitęsiantis nuo administracinės Bolivijos sostinės La Paz iki Coroico. Remiantis BBC pranešimu, žuvusių žmonių skaičius šiame kelyje kasmet – apie 300. Šis kelias buvo pastatytas dar 1930 metais karo kalinių. Jo aukštis virš jūros lygio – apie 3.660 metrų. Ir jei manote, kad toks aukštis jau yra didelis, atkrepkite dėmesį į tai, kad toliau kelias kyla į viršų. Didžioji kelio dalis – 3.2 metro pločio, kai tuo tarpu vidutinis automobilio plotis – 1.7m. Ir kelias neatitvertas jokiais apsauginiais turėklais. Vienoje kelio pusėje – kalnai, kitoje – gerokai bauginantys skardžiai. Pridėkite rūką, lietų ir turėsite pilną šiaurės Yungas‘o kelio vaizdą. Didžiausia iki šiol užfiksuota nelaimė įvyko 1983 metų liepos 24 dieną, kuomet 100 keleivių vežęs autobusas nusirito nuo skardžio. Kaip jau galite nujausti, neišgyveno nei vienas žmogus.   Tuktoyaktuk žiemos kelias Galimos mirties priežastys: sušalimas, nuskendimas. Šis kelias tiesiogine to žodžio prasme yra žiemos kelias, nes egzistuoja tik žiemą – Tuktoyaktuk natūraliai susiformuoja žiemą sušalus Mackenzie upės deltai ir Arkties vandenynui. Tuomet, kai nuo ledo yra nuvalomas sniegas, šis kelias jungia dvi pačias šiauriausias teritorijas – Inuvik‘ą ir Tuktoyaktuk‘ą. Šis kelias yra Dempster‘io greitkelio dalis. Kaip jau galėjote suprasti, joks jūros lygis šiame kelyje nėra matuojamas, nes pats kelias ir yra jūros lygyje. Kelio ilgis – 130km, kurio didžioji dalis tęsiasi per Mackenzie upę. Tai visiškas ledo kelias su įtrūkimais ir grioveliais. Šiame kelyje, ne taip kaip šiaurės Yungas‘e, nukristi nėra jokios tikimybės, tačiau yra tikimybė išsimaudyti lediniame vandenyje. Dėl nedidelio eismo nelaimingi atsitikimai šiame kelyje yra itin reti, bet galimybė numirti po kokių 2 metrų ledu...