Oficialiai šis, SpeedArt patiunintas, automobilis bus pristatytas Eseen‘o automobilių parodoje, tačiau net ir nesulaukus jos jau žinomos visos techninės detalės. Šio Panamera PS9 variklis generuoja 650AG ir 890Nm sukimo momentą. Tokie rodikliai atsirado dėka didesnės turbinos, sportinės išmetimo sistemos (su garso įjungimu/išjungimu), sportinio katalizatoriaus ir patobulinto įpurškimo kompo.
Šie patobulinimai 100km/h greitį leidžia pasiekti per 3,5sek (ganėtinai įspūdingas skaičius, ar ne?) ir pasiekti maksimalų 322km/h greitį. Jeigu kam nors pasirodys, kad 650 arklių suvaldyti nepajėgs, tai kompanija siūlo įsigyti ir kiek „silpnesnius“, su 600AG ar su 550AG.
Šnekant apie automobilio stiliaus pakeitimus, PS9 yra „papuoštas“ aerodinaminiu kėbulu, kuris susideda iš priekinio spoilerio, galinio difuzoriaus, patobulinto galinio buferio (su oro išėjimo angomis) ir agresyvių šoninių spoilerių. Kitos atnaujinimo detalės apima 22 colių „LSC FORGED“ ratus ir jau anksčiau paminėtą sportinio išmetimo sistemą, kurios spalvą galima pasirinkti iš poliruoto nerūdijančio plieno ar juodos spalvų.
SpeedArt taip pat nepamiršo ir automobilio interjero. Vietoj standartinio vairo jie sumontavo sportinį su F1 pavarų perjungimo mentėmis (jos gali būti „aprengtos“ aliuminiu, medžiu ar anglies pluoštu) o apdailai panaudojo anglies pluoštą.
Į viršų