Iš karto po to, kai pasirodė pirmieji pranešimai apie Hennessey Performance Engineering kuriamą Venom GT su 1,200AG, pasipylė diskusijos ir lyginimai su Bugatti Veyron. Iš kur ir dėl ko tos diskusijos – visiškai aišku, nes kaip ir Venom GT, taip ir Bugatti Veyron po savo kapotu slepia tokį didžiulį kiekį arklių. Tačiau diskusijos vyko ne apie arklius, o apie aerodinamines automobilių savybes.Hennessay, siekdamas visiems diskutuojantiems ir šiaip visiems susidomėjusiems išaiškinti, kokias gi vistik pozicijas Venom GT užima, išplatino šias nuotraukas, kuriose yra pavaizduota automobilio aerodinamika. Iš nuotraukų galite matyti, kad galinis spoileris veikia ir kaip oro stabdis. Tikimasi, kad į automobilį sumontavus pagal užsakymą pagamintus anglies keramikos stabdžius, sustabdymui nuo 322km/h iki 0km/h prireiks 7sek, o 0km/h-322km/h-0km/h sutilps į 20 sekundžių.
Na, o jei šiek tiek primenant apie patį automobilį, tai Venom GT su V8 varikliu, generuojantis didžiulę 1,200AG galią, yra paremtas stipriai modifikuota Lotus exige S važiuokle. Hennessay Performance Engineering tikisi, kad nuo 0 iki 100km/h „žvėriukas“ įsibėgės per 2.4sek ir galės pasiekti maksimalų 438km/h greitį.
Iki šiol vos trys asmenys (ar kompanijos) pareiškė norą Hennessay Venom GT įsigyti. Pirmųjų pristatymų pirkėjams tikimasi kažkada 2010 metais (labai jau apibrėžtas laikas, ane? :)).
Į viršų