Po keleto mėnesių spekuliacijų naujojo koncepto tema ir po keleto oficialių tyzerinių filmukų pastarosiomis dienomis, BMW pagaliau pristatė savo EfficientDynamics konceptą. Oficialus šio koncepto pristatymas įvyks per Frankfurto automobilių parodą jau po poros savaičių.
Apie tai, kuo bus varomas naujasis BMW konceptas, buvo pasklidę keletas variantų. Ir galima sakyti, kad visi jie buvo teisingi – tai hibridinis automobilis su 3 cilindrų turbo dizeliniu varikliu. Arklių jame – 163. BMW teigia, kad iki 100km/h šis automobilis įsibėgėja per 4.8sek, o 100 kilometrų sunaudoja vos ~3l degalų.
Kaip kad spekuliacijos dėl to, kuo bus „maitinamas“ naujojo BMW variklis, lygiai taip pat sklido kalbos apie tai, jog ateityje bus naudojami mažesni varikliai su ne daugiau nei 3 cilindrais. Tiesos tame irgi yra. EfficientDynamics variklis – 1.5l turbodizelis – pusė to, kuris naudojamas 3.0l 335d. Variklis šiame koncepte suporuotas su šešių pavarų greičių dėže – tokia, kokia naudojama M3 bei Z4 modeliuose.
BMW koncepte naudojamas ličio-polimerų baterijų paketas, kurį standartiniame Europietiškame elektros lizde pilnai įkrauti galima per 2,5h. Su pilnai pakrautomis baterijomis automobilis gali nuvažiuoti apie 50km. Na o su pilnu baku dizelio, t.y. ~25l, automobilis nuvažiuoja dar 650km.
Iš aliuminio pagaminta važiuoklė, didžioji dalis kėbulo pagaminta iš šviesai jautraus polikarbonato – visa tai „prisideda“ prie pakankamai nedidelio automobilio svorio – nepilnai 1,400kg.
Dar vienas įdomus dalykas – polikarbonato stiklas, kuris patamsėja esant ryškiam apšvietimui. Na o LED žibintų naudojimas dizaineriams suteikė daugiau laisvės bei dar labiau sumažino energijos sunaudojimą.
Į viršų