Šis e-tron variantas, kurio pirmtakas buvo pristatytas 2009 metų Frankfurto automobilių parodoje, vadinamas Audi e-tron Detroit showcar. Žiūrint į Frankfurte pristatytą e-tron, pirmiausia atkeliauja mintis apie R8 modelį. Detroito e-tron‘as už pirmtaką yra 27cm trumpesnis, 12vm siauresnis ir vos 1cm žemesnis. Jo svoris – 1‘350kg, o tai yra 250kg mažiau, nei Frankfurte pristatytojo.
Žiūrint į šį kiek smulkesnį e-tron modelį kyla mintis, kad galbūt šis Detroito e-tron‘as yra užuomina į jau gandais apipiltą „baby R8“, dar žinomą kaip R4? Pirmieji pranešimai apie R4 modelį pasirodė dar 2007 metais, kuomet buvo paviešintas slaptas dokumentas su Audi penkmečio planais.
Automobilio galinius ir priekinius ratus varo du elektriniai motorai. Kartu jie pagamina 150kW (204AG) ir 2‘650Nm sukimo momentą. Teigiama, kad automobilis nuo 0km/h iki 100km/h įsibėgėja per 5.9sek, o maksimalus jo greitis ribojamas iki 200km/h.
Ličio jonų baterija, jei visai tuščia, per įprastinę naminę elektros jungtį pakraunama per 11h, o per 400V šaltinį – vos per 2 valandas. Automobilyje taip pat sumontuota energijos regeneracijos sistema, kuri sukaupia stabdymo metu išsiskleidžiančią energiją.
Į viršų