Patobulinti ir taip jau itin lengvą, idealiu balansu tarp minimalizmo ir įrangos pasižymintį automobilį – užduotis ne iš lengvųjų. Tačiau Lotus su 2010 Exige Cup 260 dar kartą įrodė, kad tai yra įmanoma. Gamintojas sumažino ir taip jau pakankamai nedidelį prieš tai buvusio modelio svorį ir lenktyninį automobilį, kuriuo galima važinėtis ir gatvėmis, pavertė stipriausiu iki šiol pagamintu Cup modeliu.
Automobilio pavadinimas išduoda po jo kapotu esančių arklių skaičių. Jų šiame modelyje – 260. Tokia galia gaunama iš V4 Toyota variklio. 100km/h greitį Exige Cup 260 pasiekia per 4.1sek. Naujajame 2010 metų modelyje yra naudojama patobulinimų programa, pasiskolinta iš Exige GT3 bolido. Be to naudojama daug daugiau anglies pluošto, įskaitant stogą, vairuotojo ir keleivio sėdynes, vientisą per stogą einančią liniją, šoninius oro įsiurbimo kanalus, galinį spoilerį ir dar daugiau.
Lengvo svorio ratai, dviejų krypčių reguliuojami Ohlins amortizatoriai ir 30% didesnis galinės važiuoklės standumas – visa tai pagerina automobilio valdymą bei rato įveikimo laiką.
Visi šie patobulinimai, lyginant su Exige Cup 240, sumažina automobilio svorį beveik 40kg iki 887kg.
Tiems, kurie ruošiasi rimtam pasivažinėjimui trasa, gamintojas siūlo starto ir traukos kontrolės paketą. Skirtingai nuo vartotojo lygio traukos kontrolės sistemų, Lotus sistemos esmė – pagelbėti vairuotojui iš važiuoklės ir variklio išspausti viską, kas įmanoma.
JAV kainos kol kas dar nebuvo oficialiai paskelbtos, o Jungtinėje Karalystėje šio modelio kaina – 73.000 JAV dolerių.
Į viršų