Visi mes, daugiau ar mažiau, esame girdėję apie Chanel, Dior ar kitus populiariuosius mados namus, juolab, kad yra kuriami filmai ir rašomos knygos. O ar norite pažinti kitą mados pusę? Mada gali būti ne tik saldi ir komercinė. Japonų mados namai Comme des Garcons puikiai tai įrodė. Asketiškumas, avangardinis, savitas ir naujas požiūris į drabužį-Comme des Garcons skiriamasis bruožas. Rei Kawakubo, įkūrusi šiuos mados namus, nėra diplomuota mados kūrėja, kaip įprasta. Prestižiniame Tokijo universitete,baigusi meną ir literatūrą, ji įsidarbino tekstilės įmonėje ir susidomėjo drabužių dizainu. 1973m. oficialiai pradėję veikti Comme des Garcons mados namai susilaukė didžiulio susidomėjimo. Po kelerių metų, Rei Kawakubo jau pristatinėjo savo kūrybą mados sostinėje Paryžiuje. Nusistovėjusių taisyklių laužymas, asimetrija, kartais destrukcija, neįprasti drabužio siluetai atvėrė vartus į pasaulinį pripažinimą. Šiandien, Come des Garcons mados namai Paryžiuje yra įsikūrę tarp aukštosios mados kūrėjų. Rei Kawakubo įrodė, kad drabužis gali būti meno kūrinys, nuostabiausia yra tai, kad jos kuriami kostiumai atrado savo savininką. Kartais, kažko nežinojimas atveria naują kelią, suteikia laisvės ir nesuvaržo taisyklėmis. Rei Kawakubo, net neketinusi būti mados kūrėja, pažvelgė į madą kitu kampu. Savitu stiliumi išsiskiria ne tik Comme des Garcons drabužiai, bet ir kvepalai, bei aksesuarai.