Visi skelbimai
Visi skelbimaiTransportasNekilnojamasis turtasStatyba, remontasViskas namamsTelefonaiDarbas, mokslasTechnikaLaisvalaikisDrabužiaiKompiuterijaVerslasViskas nemokamaiPrekės vaikams

Įkvėpimas unikaliai akcijai - iš gyvenimo patirties

  • Autorius

"Topo centro" buitinės technikos parduotuves valdanti bendrovė "Topo technika" rengia neįprastą akciją - šeimoms, per artėjančias Velykas susilauksiančioms pagausėjimo, dovanos skalbykles, o naujagimių skaičiui, per dvi Velykų dienas, Klaipėdoje, Kretingoje bei Šilutėje perkopus 30, kitiems pirkėjams grąžins pusę pirkinių vertės. Bendrovės vadovo Mindaugo Skalandžiūno teigimu, tai - ne reklamos triukas ir ne gudravimas: akcija rengiama taip, kad patiems prekybininkams apsimoka, jog šventinėmis dienomis pasaulį išvystų kuo daugiau vaikų.

 

Žinia, kiekvieno vaiko, gimusio per Velykas ir registruoto išvardytuose miestuose, tėveliai "Topo centro" parduotuvėse galės atsiimti po "SAMSUNG WF0600 NCV" skalbyklę. Ji - talpi, bet neužimanti daug vietos, skirta skalbti net iki 6 kg skalbinių, turi specialų užraktą, apsaugantį mažuosius smalsuolius, ir parduotuvėje kainuoja 999 litus.

Laukiatės dvynukų? "Tuomet jūsų atžvilgiu "dvigubinasi" ir akcija - namo parsivešite iškart dvi skalbykles", - patikino "Topo technikos" vadovas.

 

Su žmona tris atžalas auginantis M. Skalandžiūnas iš patirties žino, ką jaunai šeimai reiškia buities patogumai ir modernūs prietaisai, padedantys sutaupyti laiko bei greitai prisitaikyti prie pasikeitusio gyvenimo.

 

Mindaugai, sudėtinga patikėti, kad įmonė rengtų tokią akciją, būdama visiškai sąžininga kliento atžvilgiu. Kaip ją sumanėte?

 

Artėjant Velykoms, su komanda tradiciškai svarstėme, kuo nustebinti lankytojus. Pavasaris - atgimimo ir atsinaujinimo metas, todėl naujagimių tema į galvą atėjo savaime. Beje, mūsų pirmagimis sūnus pasaulį taip pat išvydo per Velykas.

Pradžioje svarstėme pirkėjams dovanoti įprastus naujagimių rinkinukus iš įvairių nedidelių buities prietaisų. Tačiau pasiteiravus mažus vaikus auginančių pažįstamų, šie sakė, jog ji - ir šiaip viena iš

populiariausių dovanų. "Kas nors rimtesnio praverstų kur kas labiau", - neslėpė viena bičiulė.

 

Šitaip gimė sumanymas dovanoti skalbykles naujagimių susilaukusioms šeimoms, o tapti akcijos partneriais pasikvietėme kompaniją "SAMSUNG". Beje, pirmasis mano verslas buvo skalbykla. Imtis jo paragino patirtis: kai patys su žmona susilaukėme sūnaus, laikai buvo kitokie, ir užsienietiška skalbyklė buvo prabanga ir didžiulis palengvinimas. Gavę progą ją išmėginti, buvome sužavėti. Tai paskatino siūlyti šias paslaugas ir kitiems. Pirmoji mano įkurta parduotuvė - taip pat skalbyklių.

 

Akciją nusprendėme plėsti - pateikti palankų pasiūlymą ir tiems, kurie tiesiog įsigis "SAMSUNG" buitinės technikos. Pernai panašią rengėme Pasaulio krepšinio čempionato metu: žadėjome grąžinti tam tikrą dalį pirkinio vertės įsigijusiems "SAMSUNG" LED televizorius, atsižvelgus į Lietuvos rinktinės iškovotą vietą. Lietuviai išties tikėjo saviškių galimybėmis laimėti ir noriai pirko modernius televizorius. O kai mūsų komanda pelnė bronzą, kaip ir žadėjome, pirkėjams grąžinome po 50 proc. televizoriaus vertės, iš viso - per 350 tūkst. litų.

 

Kodėl jums apsimoka grąžinti pinigus pirkėjams?

 

Pradėjus derybas su "SAMSUNG" atstovais dėl skalbyklių akcijos, jie, kaip gausios tautos atstovai, teiravosi, kiek kūdikių mūsų krašte gali gimti per porą dienų? Savo ruožtu pasidomėjome gimstamumo statistika. Skaičius - konkretus dalykas, ir akcijai labai tinka.

 

Tam, kad turėtume garantijų, pasirašėme sutartį su didele tarptautine draudimo kompanija ir jai sumokėjome nemažą įmoką. Tad, kaip verslo subjektas, mes būtume labai laimingi, jei akcija pavyktų ir per dvi Velykų dienas gimtų daugiau kaip 30 vaikų. Prognozės - labai geros: pernai Klaipėdos apskrityje per dieną pasaulį išvysdavo vidutiniškai 12 vaikų (per dvi - 24), o prieš trejus metus vien per gegužės 3-iąją gimė net 23 kūdikiai.

 

Draudimo kompanijos iškelta sąlyga - skaičių turi fiksuoti civilinės metrikacijos specialistai. Tad raginame visus klaipėdiškius, kretingiškius bei šilutiškius registruojant savo mažylius, kurių susilauks per Velykas, jų gimimo vietos grafoje įrašyti būtent Klaipėdą, Kretingą arba Šilutę. Tai gali padaryti ir nebūtinai pajūryje gyvenantys tėvai - svarbu, kad vienas iš jų būtų registruotas minėtuose miestuose.

 

Akcijos jau spėjo tapti "Topo centro" vizitine kortele.

 

Iš tiesų, šventės ir akcijos, kurių metu ne tik skatiname pirkti, bet ir dovanojame lankytojams vertingus prietaisus, jau tapo mūsų tradicija. Prieš dešimtmetį "Topo centro" parduotuvėje "Aitvaro" prekybos centre pirmąkart surengėme galiūno konkursą, kurio metu dalyviai turėjo panešti skalbimo mašiną. Nuo tada tai kartoti kasmet, o savo gimtadienius švenčia kiekviena mūsų parduotuvė. Apie mūsų politiką žino ir užsienio gamintojai, kurie savo ruožtu aktyviai prisideda prie mūsų renginių: organizuoja įvairios buitinės technikos pristatymus, steigia prizus konkursams.

 

Informacija:

 

Balandžio 24-ąją arba 25-ąją gimęs mažylis turi būti įregistruotas išvardytų miestų (rajonų) civilinės metrikacijos skyriuose iki šių metų gegužės 5 d. Atsiimti skalbyklę mama arba tėtis galės iki gegužės 20 d.,pateikę asmens dokumentą ir vaiko gimimo liudijimą, kuriame naujojo piliečio gimimo vietos skiltyje įrašyta Klaipėda, Šilutė arba Kretinga.

 

Skalbyklės bus išduodamos "Topo centro" parduotuvėse Klaipėdoje (Taikos pr. 39), Plungėje (Senamiesčio a. 1), Šilutėje (Lietuvninkų g. 68A) bei Gargžduose (Klaipėdos g. 37).

 

Jeigu per dvi Velykų dienas Klaipėdoje, Šilutėje ir Kretingoje gims daugiau kaip 30 vaikų, akcijos metu "Topo centre" "SAMSUNG" prekių įsigiję pirkėjai galės atsiimti net 50 proc. jų vertės. Gegužės 9-20 d. pinigus jie galės atsiimti tinklo parduotuvėse, kuriose įsigijo prekes.

Užregistruotų naujagimių skaičius gegužės 6 d. bus paskelbtas visose tinklo parduotuvėse Klaipėdoje, Gargžduose, Plungėje ir Šilutėje.

 

GERA IDĖJA. Bendrovės "Topo technika" su vadovu M. Skalandžiūnu priešakyje inicijavo netradicinę akciją, kurios metu bus palepintos pagausėjimo sulauksiančios šeimos bei kiti pirkėjai, tikintys lietuviškos demografijos galimybėmis.