Visi miestai
Visi miestai
Visi skelbimai
Visi skelbimai Transportas Nekilnojamasis turtas Statyba, remontas Viskas namams Telefonai Darbas, mokslas Technika Laisvalaikis Drabužiai Kompiuterija Verslas Viskas nemokamai Prekės vaikams

Atvykę į mūsų šalį, aplankykite... viešbutį!

8-ajame praėjusiojo amžiaus dešimtmetyje pasaulyje pradėjo steigtis viešbučiai, išsiskiriantys originaliu dizainu ir tuo, kaip jų dizainas sukurtas. Pagrindinis tokių viešbučių steigėjų tikslas – ne tik pritraukti kuo daugiau lankytojų, bet ir palikti neišdildomą įspūdį, norą čia sugrįžti ir papasakoti apie šią neįtikėtiną vietą draugams, artimiesiems, pažįstamiems. Įdomus reiškinys – pasakoti iš tiesų yra apie ką. Ir jeigu mes pratę, kad viešbutyje tik pernakvojama, pusryčiaujama, o įspūdžių semiamasi už jo sienų, tai šiuo atveju, dizaino viešbučiuose įspūdžių pakanka. Ir jie ne tik prilygsta tiems, kurių pasisemiame išėję į gatvę, bet neretai ir pranoksta pastaruosius. Tikriausiai ne vienas puikiai žino „Bvlgari“ kvepalus bei juvelyrinius dirbinius. Šį kartą „Bvlgari“ – viešbutis, kurio iniciatoriais tapo Italijos kompanija „Bvlgari“ ir „Marriott‘s Ritz-Carlton“ viešbučių tinklas. Suvienijus pajėgas buvo atidarytas išskirtinai stilingas ir ypač prabangus viešbutis Italijos dizaino sostine tituluojamame Milane. Viešbučio projektavimas bei interjero dizainas buvo patikėtas garsiam dizaineriui Antonio Citterio, kuris pramoniniu dizainu užsiėmė dar aštuntojo dešimtmečio pradžioje. Balto fasado viešbutis stovi pačiame miesto centre, tylioje gatvelėje už La Scalos teatro. Pastato eksterjeras – būdingas daugumai pokario Milano statinių. Viešbutį supa nuostabus didžiulis parkas. Nuostabus vaizdas į parką atsiveria pro didžiulius restorano ir baro langus. Tamsūs minkšti odiniai baldai su lakoniškais staliukais, šiltai rudos Birmos tiko grindys ir iš apačios pašviesta metalinė šiltai ruda siena su keliomis tamsiomis, bronziniu atspalviu dažytomis kolonomis – tai pagrindiniai šių zonų interjero elementai. Funkcionalu, racionalu, neperkrauta. Pagrindiniame laukiamajame asketiškos juodo marmuro grindų ir baltų sienų kontrastą šiek tiek sušvelnina atviras židinys, išrikiuotų knygų eilės ir sukabinti šiuolaikinio meno kūriniai. Viešbutyje yra 58 kambariai ir prabangūs apartamentai. Galima kalbėti apie eklektišką skirtingų kambarių apdailos medžiagų pasirinkimą, Kambariuose A. Citterio leido dominuoti tamsioms spalvoms, griežtiems minimalistiniams štrichams. Nors kambariai nėra dideli, čia savo vietą rado išskirtinai stilingos detalės: senoviniai stikliniai likerio grafinai mini baruose, „Tivoli“ radijo aparatai ar tiesiog stikliniuose induose pamerktos retesnės rūšies ryškiaspalvės gėlės iš itališko sodo. Viešbučio SPA – tai patalpa su didžiuliu baseinu spindinčiomis mozaikinėmis grindimis ir nešlifuotu smėlio spalvos marmuru dengtomis sienomis bei kolonomis. Tik keli funkcionalūs minkšti baldai. Modernumo suteikia šaltos didžiulės smaragdinio stiklo plokštumos, atitveriančios turkiškos pirties patalpą. . „Puerta Amerika“ purto amerikaTai unikalus viešbutis Madride – laisvės, emocijų, svetingumo, kultūrų ir menų junginys. Dizaino ir architektūros avangardas. Šį 12 aukštų 34. 000 m² viešbutį Madride, kainavusį apie 75 milijonus eurų (!) suprojektavo ir įgyvendino 19 skirtingų architektūrinių ir dizaino studijų. O tarp jų: Jeanas Nouvelis, Zaha Hadid, Normanas Fosteris, Davidas Chipperfieldas, Oscaras Neimeyeris, Plasma Studio, Victorio&Lucchino, Markas Newsonas, Ronas Aradas, Kathryna Findlay Arata Isozaki, Johnas Pawsonas ir kt. Pirmą kartą po vienu stogu galima rasti tokius skirtingus požiūrius, stilistikas, spalvinius, medžiaginius ir formų sprendimus, vaizduotės ir emocijų blyksnius, kuriuos vienija viena vienintelė pradinė pozicija – kūrybos laisvė šiuolaikinio (ir šiek tiek ateities) viešbučio vizijos tema. Štai T. Sapey paneigė susiklosčiusią tvarką ir požeminę automobilių aikštelę išpaišė netikėtomis ryškiomis, šiltomis spalvomis (raudona, geltona, oranžine) su informatyviai ryškiais ikonografiniais simboliais, primenančiais sumodernintus pirmykščius piešinius uolose. O Normanas Fosteris liko ištikimas nuosaikiam aristokratiškai technologiniam „hi-tech“ stiliui, apjungęs aptakias daugiafunkcines formas, stiklo plokštumas ir rafinuotus odinius paviršius. Sako, kad jo vonia antrame aukšte labiau primena mokslinę fantastiką nei Madrido viešbutį. Šis tas iš dabartinės ateities. Kuo aukščiau, tuo juodžiau – šeštą aukštą kūrę dizainerių duetas Victorio&Lucchino – vadinamasis ispaniškasis itališko Dolce&Gabbana variantas: jie juodu akmeniu išklotame vestibiulyje nutupdė balto marmuro sfinksus... Ir t.t.  Tiesiog tai reikia pamatyti. Papasakoti neužtenka. . "Hotel FOX" Viešbučio kūrėjų tikslas buvo sukurti viešbutį „jaunam miesto keliautojui“. Viešbutis – susitikimo vieta patiems skirtingiausiems žmonėms, pačioms spalvingiausioms asmenybėms. Savininkai viešbučio sienas paliko baltas ir pavertė jį erdve – savotiška „žaidimų aikštele“ – įvairiems menininkams. 21 menininkas ar menininkų grupė iš 13-os šalių ir 5-ių kontinentų apipavidalino ir sukūrė „veidą“ 61-am kambariui, spinduliuojančiam miesto dvasia. Didžiuliai piešiniai ant sienų, ryškios, intensyvios spalvos, drąsus dizainas, „jauna“ atmosfera, demokratiška, įkvepianti, „uždeganti“ aplinka. Tai viešbutis, kurį tiesiog privaloma aplankyti, juolab kad, įkvėpti kambarių dizaino, jauni viešbučių verslo srities studentai sukūrė šiam viešbučiui paslaugų teikimo koncepciją, išsiskiančią entuziazmu, šviežiomis idėjomis. Ši koncepcija tapo savotišku kambarių dekoratorių idėjų tęsiniu. Štai kodėl „Hotel FOX“ tapo ir yra įvairiaų vizijų junginys ir puiki vieta susitikti.