Seksualumas reklamoje, toks pat senas reiškinys kaip ir pati reklama. Pirmieji, pusnuogės moters atvaizdą, panaudojo cigarečių gamintojai W.Duke & Sons, 1885m. Amerikoje. Kiekviename cigerečių pakelyje pirkėjas rasdavo kortelę su erotišku moters atvaizdu. Amerikoje, šie cigarečių gamintojai šoko tiesiai į lyderių poziciją. Ne ką mažesnės įtakos pardavimams padarė muilo reklaminis plakatas 1910m. Jame puikavosi apsinuoginusi, tuo metu Amerikoje populiari, žvaigždutė. Reklaminis šūkis skelbė, neva muilas skleidžia seksualinius pojūčius stiprinantį aromatą. Moterys masiškai ėmė pirkti reklamuojamą prekę.
1970m. kosmetikos kampanija “Jovane” pradėjo plačiai taikyti apnuogintą kūną, kvepalams reklamuoti. Rezultatas buvo džiuginantis nuo 1.5 mln. 1971metais pelnas šoktelėjo iki 77mln. 1978metais. Nuogas, estetiškas kūnas visada atkreipia dėmesį, net jei seksualumas neturi nieko bendro su reklamuojamu produktu. Puikus to pavyzdys yra 1921m. pasirodęs reklaminis plakatas, kuriame pusnuogė mergina reklamuoja padangų taisymo rinkinį.
Seksualumas reklamoje šiandien tapo vienas iš galingiausių marketingo įtankių. Visų pirma, seksualios reklamos efektyviai atkreipia dėmesį, intriguoja, veikia psichologiškai. Tarkim, moteris, pamačiusi, kad veido kremo reklamoje puikuojasi jauna, graži, seksuali mergina, nori susitapatinti su jos įvaizdžiu.
Visais laikais seksuali reklama yra efektyvi. Svarbiausia, kad ji būtų estetiška, meniška, ir ne vulgari. Dažniausiai, seksualiai yra reklamuojami džinsai ir kvepalai. Be abejo, visada atsiranda besipiktinančių dėl tokių reklamų, dažniausiai tai religinės bendruomenės.